Na podany przez Ciebie w trakcie składania zamówienia adres email będziemy wysyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.
Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta, będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz zrealizowanych już zamówieniach: zawartości, statusie, itp.
W chwili złożenia zamówienia, na Twój adres email zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca zamówienie – wtedy też rozpoczniemy proces jego realizacji.
Termin otrzymania paczki to termin wysyłki + czas dostawy.
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z poniższych form dostawy:
przesyłka kurierska,
paczkomat,
odbiór osobisty w naszym sklepie: ul. Dywizjonu 303 1 u1, 80-462 Gdańsk
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Możesz zapłacić za swoje zamówienie na trzy różne sposoby:
przelew na konto bankowe,
płatność za pobraniem,
płatność elektroniczna (przelew on-line).
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w siedzibie naszego sklepu od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 znajdującego się pod adresem: ul. Dywizjonu 303 1 u1, 80-462 Gdańsk. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Tak. Wystarczy, że w trakcie składania zamówienia w formularzu wybierzesz opcję „firma” i podasz dane do faktury.
Jeśli adres do wysyłki różni się od danych na fakturze, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres na który mamy wysłać zamówienie.
Proszę jak najszybciej skontaktuj się z nami pod numerem: 782300937
Zmiana zamówienia będzie możliwa, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane.
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 782300937
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 782300937.
Tak, zgodnie z art. 27, Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.